for sorrow, the only lover i've ever known


we♥it
Hade lust att go wild and crazy ikväll, men nån timmes surr på Roasters med Sandra och Elin dög mycket bra det med. Vad som helst hade varit bättre än att sitta i soffan för trehundrafemtiosjätte kvällen i rad. Innan vi for hemåt gick vi in på Hemmakväll och jag köpte godis fast jag inte var sugen egentligen. Dumt det där. Nu mår jag illa också. Och har lock i öronen. (Och är trött) Jag måste nog inse att jag inte är frisk än, hur mycket jag än önskar det. Hehe. Och jag vet att jag klagar, men man får göra det när det gäller sjukdomar. Speciellt sånna här evighetssjukdomar. Är stört less. Imorgon måstemåstemåste jag ta i tu med plugg en gång för alla. Har inte skrivit en siffra eller en bokstav på alla dom här dagarna. Vilket betyder att jag har en del som väntar. Tjena ryckigt inlägg.. & tjena sängen (snart iallafall)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0