so let's do it, do it do it real good


en aning rufsigt hår, men tjena iallafall!

Idag blev jag deprimerad när jag drog upp persiennen. Himlen var grå och snön vräkte ner. Som tur var så var det även plusgrader så det blev mest slask, men det är nästan helt borta från vägarna nu. Så hoppet om vår och sommar kvarstår trots allt!

Annars så har jag tagit en kortare pn än vanligt, så jag hoppas det går smidigare att somna ikväll. Har även beställt ett par 13,5-cmklackar som jag tänkte försöka vingla runt på och sen tog jag en spontan promenad med Mikaela. Har även tjatat om Peace & Love hela dom senaste dagarna, måste försöka komma på en lösning till det där för det hade varit gryymt. Nu; en snabbdusch och sen är det inte omöjligt att jag glor på bb...

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0