jag tror att du söker efter mer än du ser, men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar


daniel adams-ray

Igår tog jag alltså tag i saken och skaffade inpulskort och fick ett par skor på köpet. Har även slösat upp en del av min lön i helgen, det var nästan oundvikligt efter att jag hade levt på någon hundring i två-tre veckor. Fast, egentligen kan jag inte säga att det var slöseri, för det var faktiskt saker jag behövde...

Nu har gå-och-lägga-mig-planer poppat upp i min skalle, så jag ska fullfölja dom och slå på ett avsnitt av Skins. Buss imorgon klockan 07.58 för att genomlida en dag som börjar med matte och fortsätter med nk, samhälls och svenska. Funderar på hur jag tänkte när jag valde samhälls...? (jag tänkte att jag inte har den blekaste om vad jag vill bli när jag blir stor!)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0