take all the courage you have left, waste it on fixing all the problems that you made in your own head


Började ytterligare en ny klass idag, för att det kändes bättre så! Tror det blir bra såhär faktiskt. Gruvar mig lite över det nya betygssystemet dock, ett A känns hundra gånger svårare att kunna uppnå än vad ett MVG gjorde. Men det är bara att leva med det och försöka göra sitt bästa, det går ju inte att göra så mycket mer.

Nu har jag förövrigt varit trött i hur många timmar som helst. Släpade en tung väska på stan i några timmar och kom hem (dödstrött redan då) med två par skor. Imorgon ska jag möta upp Julia för att skaffa inpulskort och förhoppningsvis gratis träningsskor och sen ska jag göra stan med Pelin! Måste försöka hålla i min feta kommunlön lite ifall vi ska ta oss till Stockholm, men det är svårt när jag behöver ungefär allt. Snart ska jag iallafall lägga mig och slå på första avsnittet av Skins, måste ju påbörja något nytt när jag nu har sett alla How I met your mother-avsnitt som än så länge finns (haha, rimmet tänkte jag verkligen inte på förrän efteråt)

PS.

Jag åt god mat idag.

DS.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0