jag hoppas att ditt vin blir till vatten


bilder från 2008 och framåt, höhö

Jobbade min sista dag som slav igår och det kändes hemskt skönt att traska hem klockan tre. Tänkte ta en nap som jag gjort efter i princip alla andra dagar, men det var omöjligt att somna. Jag var så trött så jag trodde att jag skulle avlida, men ryckte upp mig med dusch och smink och cyklade till stan med Emmelie. Vi mötte upp några pojks och jag som tänkte fara hem redan när klockan var halv elva, kom istället hem strax efter två. Somnade klockan tre efter att ha varit vaken i tjugo timmar och vaknade ungefär fem timmar senare- så nu är jag ganska trött igen!

Och gissa vem jag ska hänga med ikväll? Ledtråd: titta upp.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0