6 min dag

Min dag började med att jag snoozade i trettiofem minuter bara för att jag ville veta slutet på min dröm. Det resulterade i sin tur att jag kom någon minut sent till bilden, där jag inte ens kunde göra något. Så jag hade lätt kunnat fortsätta sova till efter tio och kommit till skolan tio femtiofem istället. Sen var jag då på skolan och avslutade dagen med idrott ♥♥♥ (ironiska hjärtan) Jag kom sen hem strax efter femton och då blev det vågrätt läge i soffan som ledde till en liten powernap ♥♥♥ (icke ironiska hjärtan) Efter mat och lite datorsittande ringde jag Emmelie, slängde på mig kläder och fixade sovsminket och kutade till bussen (allt detta på typ.. sju minuter!) för att slippa vänta en halvtimme på nästa. Väl i stan träffade jag henne och Sandra och sen gick vi till Sandra och hängde gäng i hennes rum. Runt tio begav vi oss tillbaka till Bergnäset och sen dess har jag suttit här. Nu ska jag fortsätta med mitt pensiointresse- korsord och sen sova sött. Det var min dag- sådär lagom detaljerat! 
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0