eyes lips face


eyeslipsface.co.uk

I torsdags skickade jag och mamma iväg våran andra E.L.F-beställning. Något som irriterar mig grymt mycket är att jag råkade ta krämögonskuggor istället för vanliga och att jag missade en perfekt ögonskuggspalett (ovan) med de bästa färgerna. Vi får väl hoppas att jag överlever trots allt, hehehe.

Och ja hörrni, klockan är fem på morgonen och skolan börjar om fyra och en halv timme. Det gick inge vidare att ta sig upp med hjälp av alarmet idag. Snoozade fram till klockan sexton. Synd att jag inte sov helt den tiden istället, då hade jag iallafall varit en gnutta piggare "imorgon". Jag hoppas att jag lyckas få mig en timmes sömn eller två iallafall, så kanske jag överlever dagen också. We'll see.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0