for 2



Helgen dårå. Fredag: stan efter skolan, ilskna tårar för att jag råkade riva ner min nya fina sak som jag hade köpt till mitt rum, blev på dåligt humör, gick till gården (:S), satt och kollade när August och Petter spelade NHL, promenad till Max för att trycka pommesmeny, kom hem, sov.
Lördag: Vaknade vid 12, for och handlade och vidare till Antnäs vid sexton, lagade mat (som jag lyckades bränna) och delade med mig av delikatessen till Emmelie, åt glass, svamlade på, snackade om ALLT, förbannade oss på det icke-fungerande Telia/3G(?)-nätet, gick ut, gick in, spelade biljard, slocknade halv 5.
Söndag: Vaknade för tidigt, skrattade åt Emmelie som till och med sa "check" i sömnen, gjorde plättar till frukost, kollade på fem miljoner gamla bilder och videoklipp, åt mat, spelade sims(!), såg på Solsidan, åt hemmagjord glass, hade beslutsångest, bestämde mig- for till Bergnäset. THE END.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0