varning: negativt



Hade jag kunnat hade jag utan tvekan knäppt med fingrarna och förflyttat mig fem månader framåt. Då skulle jag nyss ha gått ut grundskolan, jag skulle mest troligt veta vilket program jag hamnar på i höst, det skulle ha varit flera härliga plusgrader och jag skulle förhoppningsvis snart vara på väg utomlands. Hela sommaren skulle ligga framför mig och jag skulle ta varje dag som den kom.

Men istället sitter jag här. En iskall, kolsvart januarikväll och har fyrtiosju sidor fysik att plugga till imorgon (börjar i sista sekund, såklart). Jag har varit på dåligt humör hela dagen (egentligen några dagar..) och det känns som att mitt liv bara består av att vara i skolan, sova och äta. Kan mitt liv sluta vara i mitten på gråskalan hela tiden? Kan det sluta vara helt jävla grått och trist, någongång? Säg det den som vet, för jag har absolut ingen aning. den som vill ta med mig på några sjuka äventyr kan ju höra av sig
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0