ski-ba-bop-ba-dop-bop


Det känns nästan som att jag inte går i skolan längre när jag knappt har varit där den senaste tiden. Imorgon har vi friluftsdag och då tänkte jag gå och göra bort två prov om det går för sig. För på onsdag åker jag till Gööötet och sen vidare till Halmstad. Så nästa vecka och alla veckor fram till skolavslutningen måste jag fan ha hunda procent närvaro! Får se hur det ska gå, det måste ju gå.

Nu ska jag försöka plugga lite till om mellankrigstiden och andra världskriget, får se hur mycket av det jag pluggade in förra veckan som sitter kvar. Lite om konsumentköplagen ska tydligen också få plats i min skalle. Och så har jag hundraelva saker till som måste göras, men det får helt enkelt bli lite i taget. Just nu har jag iallafall igång 90-talsmusik av någon anledning, kanske det hjälper pluggcellerna..?
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0