you can run but you won't come far


söta i lördags

Tvingades avboka kvällens planerade PSI-pass med Emmagurl för att istället sitta med näsan i samhällsboken hela kvällen. Har väl lite mer koll på allt, även om jag inte känner mig helt säker (men det gör jag sällan inför prov egentligen) Den här terminens, och gymnasiets, första prov väntar på andra samhällslektionen imorgon. Nu kan man inte glida omkring och bara leka (vara????) cool längre utan måste lägga till lite allvar också. Jobbigt, jag är inte redo att säga hejdå till sommaren än, även om det har varit höstigt i typ en månad redan. Äh, nu ska jag göra kvällsbestyren och sen krypa ner i sängen och se det sista Skinsavsnittet jag har, antar dock att det finns fler än nio..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0