AS I MOVED ON.

Okej, jag tänkte faktiskt blogga igår. Men det funkade inte att logga in av någon anledning. Helgen (lördagen, främst) var iallafall mycket nice. Jag, Angelica, Sandra och Mikaela färdades från mig till Oskar för att umgås med han och fyra andra små pojkar. Där var vi ett tag innan vi gick till Trolltjärn och försökte få upp en eld, vilket inte gick helt super. Sen stannade vi en snabbis och värmde oss hos Oskar innan vi for vidare mot Joel. Där satt vi i myste bland täcken, jag och Mikaela var väl hemma vid två.
På söndagen blev det att plugga en del. Dock inte så mycket som jag hade behövt.
Igår passerade en helt vanligt skoldag, likaså idag. Har suttit och pluggat som en gnu idag och förhoppningsvis får jag godkänt på biologiprovet (om ekologi) imorgon. Har även haft besök av Sofi, Elias samt Kristoffer som allihopa åt palt här. Eller inte Elias, såklart.
Snart blir det tvättning av ansiktet samt tandborstning, för att till slut krypa ner i sängen. Om det blir i min eller systers säng kan jag inte bestämma mig för.. Det är ganska skönt att sova i en 120 istället för 90. Tåls att fundera på.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0