VILKEN FÄRG HAR SJÄLEN, ÄLSKLING?

Här var det aktivt måste jag säga. Men det är så det brukar bli för mig. Först uppdaterar jag som bara den, för att senare låta det rinna ut i sanden. Men ärligt talat; jag bryr mig inte allt för mycket.
En dryg vecka (6 dagar för att vara exakt) har passerat sen sist. Har väl inte hänt särskilt mycket som är supervärt att skriva om. Fredagen spenderades i Emmas soffa där vi såg Idol och åt chokladmuffins. På lördagen blev det att se tre kassa filmer hos Joel (varav två som jag knappt hängde med i). Jag och Emma kom hem till mig strax före två, då blev det tédrickande och så åt vi rostade mackor. Sen såg vi på film, jag tror båda två somnade när det var drygt tio minuter kvar. Vid fem alltså.
Söndagen var en typisk en som tillbringades hemma. Jag spelade lite Guitar Hero. Det var inte igår.. höll jag på att säga, men det var det ju faktiskt. Idag var det en jobbig måndag igen. Fast den var inte så jobbig. På hålet som varannan vecka är två och tjugo långt var jag, Sandra och Emmelie hemma hos mig och var helt normala. Klämde även in lite Guitar Hero-spelande. Vi fick sen ett oförberett prov på spanskan vilket resulterade i en del gissningar från min sida. Sen hade vi engelska och slutade fem i två på grund av inställd idrott. Och herregud vad jag grät då jag fick reda på det. Idrott är ju verkligen mitt favoritämne (hoppas ni förstår ironin).

Nej, nu ska jag borsta gaddarna och sen krypa ner i systers säng. Har sovit där alla nätter den senaste veckan, förutom en. Ser troligtvis ett gammalt oth-avsnitt på http://watchxonline.com. Har inte hängt med de senaste säsongerna, tyvärr.

Okej, tandborstning var det. Vi hörs när vi hörs, nattinatti. ♥
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jadå! :)

2009-10-22 @ 19:19:23
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/
Postat av: emma

haha, nå :$

2009-10-22 @ 19:44:29
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0