BETWEEN THE SILENCE.


En massa uppdatering om ingenting tycker jag att jag har bidragit med idag.
Jag har haft blogglust, men noll insipiration eller fantasi.
Vaken är jag, som ni märker. Började skriva lite. Skulle vara kul om jag
även avslutar något av mina verk någongång.
Ska förhoppningsvis kunna dra mig mot badrummet och gnugga gaddarna
så snart som möjligt. Jag är nog inte den enda som har svårt att slita sig från
skärmen ibland? Känner att det skulle vara väldigt skönt att lägga sig i sängen,
vira in sig i täcket och sova klockan runt. Undrar när jag sov tolv timmar sist?

Nu råkade det bli ytterligare ett inlägg om allt och inget. Men det blir väl det sista
för det här dygnet. Om jag bara lyckas slita mig härifrån. Fast.. en bloggrunda
kanske jag måste ta först.. Men sov sött ni andra, så småningom.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: L i N A .

hihi okeej :D



Hänt idag ?:)

2009-09-26 @ 23:30:54
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: i en liten butik här i luleå :D

2009-09-27 @ 00:17:13
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0