FALL APART IN PARTS.


Idag hade vi så mycket som tre lektioner. Klämde in en promenad på en mil däremellan också. Det gick bra att gå och det gick på en timme och fyrtio minuter. Gick hem och duschade samt åt innan jag gick tillbaka till skolan igen. På hålet innan svenskan roades jag av Elin, Sandra, Emmelie och Robert.
Nu har Sofi, Elias och mormor kommit hit. Och kväll måste jag kolla igenom engelskaglosorna till imorgon.

Och förresten! Idag kom fotona vi beställde i söndags. Snabbt och smidigt måste jag väl få säga. Hörs kanske senare! :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt blogg du har!

Allt bra med dig? ^^

2009-09-27 @ 00:35:38
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0