I WANNA DO BAD THINGS WITH YOU.

Ångestångestångestångestångeeest.
Det lider jag av. Prestationsångest, beslutsångest och för tillfället- ångest över skolan.
Har verkligen försökt att plugga in en hel massa om växter hit och rötter dit. Läst sidorna
man skulle läsa, kollat på betygskriterierna samt läst mina egna anteckningar. Annars brukar
allt fastna som en fluga i ett spindelnät, men nu fattar jag ungefär ingenting. Tror dock att
anledningen är den enorma bristen på motivation.

Sen förstår jag inte heller hur det kunde kännas någorlunda bra för några dagar sen.
Nu vill jag nästan gå under. För det första så handlar det om ovanstående. Och sen
är jag bara sjukt jävla less. Som vanligt alltså.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0