JAG FÅR LIKSOM INGEN ORDNING.

Så var jag hemma efter den näst sista skoldagen för denna vecka. Det ska bli väldigt skönt med fredag imorgon. Räck upp en hand den som håller med mig.
Idag var det iallafall EPA-dag (epa=eget planerat arbete, eller nåt liknande). Började dock med elevens val som i mitt fall råkar vara syslöjd. Började sticka min mössa. På EPAlektion 1 gjorde jag läxförhöret som jag missade för en vecka sen. Gissade på några frågor och struntade totalt i två. På andra lektionen hade jag matte där jag inte jobbade alltför aktivt. Jag och Sandra roade oss med att rita söta gubbar istället.

Nu ska jag glo igenom alla sjuttoielva bloggar som jag av någon anledning läser varje dag. Ikväll blir det Idol som vanligt. OVER AND OUT.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0