JAG VILL BO I EN SVAMP.

Underhållande dag idag. Bildvikarien måste vara bland det roligaste jag har varit med om. Kopierat från Elin:

Leif (vikarien):
Vem är det som ätit svamp? *kollar på Philip*
Philip: De är Erik. (Philip är inte seriös)
Leif (vikarien): Har du ätit svamp? *tittar på Erik*
Erik: Nej, jag har inte ätit nå svamp!
Leif (vikarien): Har du ätit svamp? Vet du konsekvenserna är?
Erik: Men jag har inte ätit nå svamp!
Leif (vikarien): Har du ätit svamp? Man förstör njuren och sedan kommer kisset direkt i brallan utan att du märker något.

Sen undrar jag vad vi håller på med. Vi alla vet att något är fel men låtsas som att det inte finns något problem. Och jag hatar att jag är för feg för att vara den som tar upp det.
                                                                                         
NU SKA JAG SE IDOOOOOL! 
                                      

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0