1 presentera dig själv


(emmelie hade slagit mig hårdare än hon brukar om jag inte hade klippt bort henne)

Efter lite påtryckningar kör jag också igång en sån här lista. Vet inte om jag kommer orka med varje dag, men jag gör ett försök. Det nedan skrev jag egentligen för någon vecka sedan, enjoy!

Jag är en liten skrutt som är femton år, sexton den femte mars nästa år. Jag är ganska flummig och oseriös och det går oftast inte en dag utan att jag skrattar så tårarna rinner (tårarna börjar i och för sig rinna så fort jag fnittrar lite, så det är ju inte helt konstigt..) Jag har dock ett ganska sjukt temperament också och det kan vända från toppen till botten på några sekunder. Jag är också ganska bra på att klaga (tyvärr) och är mindre bra på att göra nåt åt det jag klagar på.
Innan jag har lärt känna en person är jag ganska tyst och blyg, men efter ett tag får man se min riktiga sida! Jag tänker alldeles för mycket och pluggar alldeles för lite, men än så länge har det gått rätt bra ändå. Jag har slutat bry mig lika mycket om folk tycker si eller så och kör mer och mer mitt eget race. Förutom att jag gillar mina snuttegullvänner och min familj så tycker jag också om kings of leon, sommar, kramar, försvarets hudsalva och sist men inte minst; mat. Just nu längtar jag efter ljusare tider, att mamma ska bli less på mitt tjat om en tatuering och låta mig göra en, samt jullov (bara några timmar kvar!)- för fyfan vad jag ska njuta.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0