KEEP ON FAKIN' iT.


Jag är trött. Jag ska upp runt halv sju imorgon (morgondusch, you see). Jag måste sova. Datorn håller mig vaken. Och jag hatar den för det.
Jag hatar däremot inte att vi slutar halv tolv (?) imorgon och att det möjligtvis blir en stadstur. Har inga pengar att spendera, måste hålla hårt i mina, drygt tvåhundra, spänn. Men man kan ju alltid följa med som sällskap.

Jag har tyvärr gjort slut med mitt nyttiga liv nu. Eller vad sägs om godis och kakor mitt i veckan? Ska göra ett nytt försök när jag känner mig motiverad. Beach 2010 är ju på ingång (det gäller att börja i tid). Har även gjort slut med min navelpiercing som aldrig läkte. Hade sorg i hjärtat (nåja, det går ju att överdriva) när jag plockade ut den i måndags. Försökte dock trycka igenom den idag igen, men kom inte helt igenom. Blödde gjorde det däremot och så är den en hård "knort" i hålet, huvva.

Ska försöka dra mig mot badrummet för att tvätta bort sminket och sånt, och sen lägga mig förhoppningsvis somna på en gång. (Har förresten märkt att jag gör mycket parenteser, värt att nämna liksom)

Püss.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: simone

Så otroligt söt :D

2010-02-21 @ 21:52:31
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0