ON THE ROAD AGAIN.



Jag har lekt med Sandra i afton och vi har, som vanligt, varit fullt normala. Jag hade inte ätit något typiskt onyttigt förrän vi gick till konsum och inhandlade det ovan- chips, geisha och chokladmjök. Är det lov så är det (känns bättre om jag skyller på det och undviker att jag äter sånt skit på vanliga veckodagar också). Såg American Pie: The book of love innan flickebarnet tog sista bussen hem halv elva.
Imorgon blir det bankbesök, kolla tapeter, handla, baka och kanske umgås en sväng med Elin och Emmelie. Ska snart gå och lägga mig och se de sista åtta minutrarna på det sista Livet enligt Rosa-avsnittet (skyller på mina vänner..) Gnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0