and if bridges gotta fall, then you'll fall, too



puh, blir helt utmattad bara jag tänker på hur coola vi är ju

Just nu känns det nästan underbart att vara tillbaka i skolan (iallafall om vi glömmer alla ämnen som jag ligger femtiotre mil efter i), främst för att jag nu har lite umgänge på dagarna. Och det blev inte värre av att det var en grymt skön dag idag! Hade en lektion på morgonen, sen for vi till stan och såg en teater som var helt stört kul, lunch på Mat & Prat och så bjöd Luleå på strålande sol och några plusgrader. Slutade med syslöjd, engelska och matte (men åstadkom inte alltför mycket på någon av lektionerna...) Nu ska jag försöka sova. Det blev en tvåtimmarsnap idag igen så vi får se hur det går med den saken. Gnatt!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0