oh mama i just shot a man down




Jag trodde att kvällen igår skulle bli den värdelösaste någonsin, men den blev faktiskt helt okej till slut. Emma kom till mitt crib och surrade och spelade kort och sen kom även Sofie och Mikaela. När klockan närmade sig tolv hoppade alla utom den förstnämnda (plus Emmelie) in i Sofies kusins bil och for till Alvik för lite häng och bastu med Victor och John (och vi får inte glömma Monteus). Jag och Emmelie ramlade in i min fars hus strax före klockan 6 och åkte därifrån före 10 imorse, lagomt halvdöda. Somnade nästan direkt när jag kom hem igen och vaknade vid fyra. Det kanske inte var helt smart att vända på dygnet två dagar innan skolan börjar, känner jag nu..

Ikväll har jag umgåtts med Elin litegrann och jag undrar verkligenverkligen vad jag ska göra nu. Känner redan att jag håller på att dö av rastlöshet.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0