i look at you with my eyes closed


Cha, Sara heter jag och jag är inte riktigt k-u-n-g på att uppdatera min blogg regelbundet. Men det gör nog inte så mycket. I veckan har vi hur som haver börjat med nationella proven. Läsförståelsen och uppsatsen i svenskan är alltså finito nu och det känns som att det har gått helt okej. Även om jag bara skrev fem sidor idag på uppsatsen, när många andra skrev runt det dubbla eller mer. Men det är ju inte bara längden som räknas, innehållet är ju som tur är också viktigt. Slutade efteråt och gick raka vägen hem. Har suttit vid datorn, sett på Barnen i Bullerbyn, gjort en hk-grej, försökt göra lite matte (men blev less på att jag aldrig fick till rätt svar så jag svor lite och kastade in boken i mitt rum istället), sett på O.C och lagat mat (och grinat ihjäl mig av löken) tills mor min kom hem från jobbet. Nu funderar jag på om jag ska ge matten en till chans, duscha, glo på tv eller sitta vid datorn.... Jag har ett svårt beslut att fatta.

Förövrigt så var vi på besök i gymnasiebyn förra veckan. Har uteslutit spin från mina eventuella val och funderar nu mellan humanistiska-språk eller samhälls med inriktning beteendevetenskap eller media... Dags att bestämma sig snart kanskeee?

Till sist: Mikaelas sweet sixteen idag, grattis söti!  ♥
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0