you know it's been so long





bjuder på några söta webbkamerabilder som föreställer väldigt roade cheyer..

Sista lovveckan sprang bara iväg, så om cirka tjugonio timmar börjar allvaret igen. Och jag gruvar mig. Samtidigt känns det så jäääävla (förlåt) skönt att det är sista terminen i grundskolan.

Så, vad har jag gjort i veckan egentligen? Det vet jag knappt själv.. Jag, Emmelie och Elin var hos Sandra i onsdags. Mitt i natten fick jag och Emmelie ett litet ryck och ville åka grisen i stadsparken. Sagt och gjort- vi gick ut i kylan och lekte av oss lite innan vi återvände till Sandra och senare åkte hem. I torsdags sov jag väl ungefär hela dagen, sen kom Emmelie, Mikaela, Alexander och André och hängde gäng i mitt rum. Emmelie övernattade och vi sov till halv tre på fredagen... På kvällen hade jag och Emmelie inget att göra, så vi gick till gården en sväng. Där var vi inte länge innan vi bestämde oss för att åka till Antnäs och passande nog skulle Mikaela och Alexander dit så då fick vi tigga skjuts med dom. Vi svamlade på här hemma hos min padre innan vi gick ut och mötte turturduvorna som senare kom hit och gjorde oss sällskap. Somnade alldeles för långt in på morgonkvisten vilket resulterade i sömn till halv fyra på eftermiddagen. Emmelie for hem och jag och pappa for till Ica. Sen lagade vi mat, vilket blev currykyckling med wokgrönsaker och ris. Strax efter tjugotvå begav jag mig mot Alexander och umgicks med honom och Mickabella. Vi var skötsamma ungdomar och satt mest och spelade Fia med knuff! Kan meddela att jag kom sist båda gångerna...

Det var längesen jag skrev såhär detaljerat måste jag säga! Onödigt, men så blir det när man inte sover på nätterna. Funderar på att se lite Gossip och förhoppningsvis somna sen. Har ställt alarmet på 10.15. Önskar mig själv lycka till att vakna då!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0