7



Skola till halv två som bestod av samhälls, chocokaffe, surr, matte och "slut för idag, tack för idag" klockan halv två. Hoppade på bussen hem och sen tillbaka till stan efter ungefär en timme, för att köra ett indoor walking-pass. Jag blir så himla sur under tiden, eftersom min kondition verkligen inte är på topp, men det vägs upp ganska bra med känslan av "jag klarade det" efteråt (och sen blir ju inte konditionen sämre om jag försöker besöka inpuls några gånger i veckan heller!)

Nu ska jag duscha och sen ska jag sjunka ner i soffan med samhällskunskapboken framför ögonen. Efter ett tag byter jag dock ut samhällsen mot Idol, låter som en bra plan måste jag säga.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0